Klantenservice
1 Bestellen
1.1 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van het pakket en het land waar naar verzonden moet worden.

Onderstaand een overzicht.

NEDERLAND BELGIE
Gewicht (kg) Kosten Gewicht (kg) Kosten
0 - 4,9 € 6,95 0 - 4,9 € 11,95
5 - 9,9 € 7,99 5 - 9,9 € 12,95
10 - 30,9 € 13,00 10 - 19,9 € 15,95
31 - 49,9 € 19,99 20 - 29,9 € 23,95
50 - 99,9 € 36,24 30 - 49,9 € 34,95
100 - 200 € 48,34 50 - 99,9 € 50,00
200 - 300 € 69,50 100 - 199,9 € 85,00
300 - 600 € 85,00 200 - 499,9 € 190,00
601 - 1200 € 135,00 500 - 1200 € 300,00
1.2 Hoe kan ik bestellen?

Een product bestellen gaat heel eenvoudig.

  1. Zoek eerst het gewenste artikel
  2. Klik vervolgens op de knop "Klik&Bestel"
  3. Vul je e-mail adres in en klik op "Verder winkelen" om meer producten toe te voegen of klik op de knop "Afrekenen"
  4. Zitten alle gewenste producten in de winkelwagen, klik dan op "Bestelling afronden"
  5. Vul de gevraagde gegevens in en doorloop alle stappen
  6. Wanneer de betaalmethode bevestigd is, kan de bestelling NIET meer veranderd worden!
  7. Kies je gewenste betaalmethode, vink de vakjes aan en klik op de knop "Kopen" om de betaling af te ronden


Na ontvangst van betaling, wordt je bestelling zo snel mogelijk klaar gemaakt voor verzending.

1.3 Kan mijn bestelling ook op een ander adres bezorgt worden?

Het kan natuurlijk zijn dat je het bestelde product als kado bij iemand anders wilt laten bezorgen.
Of dat je deze liever op je werk ontvangt.

Dat kan allemaal!

Bestel het product van je keuze en volg de stappen.
Wanneer je je gegevens ingevuld hebt, kun je links onderaan de pagina aangeven dat je een ander verzendadres wilt opgeven. Vink dit aan en ga verder. In het volgende scherm geef je dan het gewenste aflever adres op.

LET OP: Er kan NIET afgeleverd worden op een postbus adres!

1.4 Kan ik mijn geplaatste bestelling veranderen/afzeggen?

Alleen geplaatste orders waarvan de betaling niet is afgerond kunnen worden gewijzigd.

Veranderingen dienen zo snel mogelijk doorgegeven te worden aan [email protected]
Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden!
Geef duidelijk aan wat er aan de bestelling veranderd moet worden. Indien mogelijk, passen we dit aan en sturen een nieuwe orderbevestiging.

Ook het annuleren van een bestelling is alleen mogelijk als deze nog niet is betaald.
Stuur voor annuleren ook een mail en we zullen de order voor je annuleren.
Na annulering, ontvang je geen betaalherinneringen meer.
Na annulering, kunnen wij niet meer zien of de order later alsnog betaald wordt.

Reeds betaalde bestellingen kunnen we alleen annuleren wanneer deze nog niet verzonden zijn.
De factuur wordt dan gecrediteerd en het aankoopbedrag wordt teruggestort op je rekening.
Is je pakket al verzonden dan kunnen we deze niet meer annuleren.
Je dient het pakket dan na ontvangst aan ons te retourneren.

1.5 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Het is niet mogelijk bestellingen af te halen.
Wij maken gebruik van dropshipment. Dit houdt in dat sommige artikelen rechtstreeks door onze leverancier verzonden worden. Wij hebben dus niet alles zelf op voorraad.

2 Levertijd en Bezorging
2.1 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestellingen die voor 15:00 uur geplaatst zijn, worden normaliter binnen 48 uur geleverd.

Omdat dit mede afhankelijk is van de bezorgservice, kunnen wij dit niet 100% garanderen.
2.2 Als ik niet thuis ben bij aflevering, wat dan?

Als je niet thuis bent wanneer het pakket bezorgt wordt, zal de pakketdienst nog een 2e afleverpoging doen.
In sommige gevallen krijg je een niet-thuis-kaart in de bus en dien je zelf een nieuw aflever moment af te spreken.

Mocht er bij een 2e afleverpoging ook niemand aanwezig zijn of je reageert niet op een niet-thuis-kaart, zal het pakket bij ons retour komen. In dat geval zal je bestelling gecrediteerd worden. Wil je het artikel toch ontvangen, dien je een nieuwe bestelling te plaatsen.


2.3 Ik heb mijn bestelling niet volledig ontvangen, wat nu?

Omdat wij gebruik maken van dropshipment, kan het zijn dat je niet alle bestelde artikelen in 1 pakket ontvangt.


Wanneer je na een week nog niet al je bestelde artikelen hebt ontvangen, stuur dan een mail naar [email protected]
Vergeet niet het ordernummer te vermelden!
Geef duidelijk aan wat je mist.
Wij zullen het dan zo snel mogelijk voor je uitzoeken.

2.4 Het geleverde product is beschadigd, wat moet ik doen?

Onze producten worden altijd in goede staat verzonden.
Helaas wil het wel eens gebeuren dat een pakket beschadigt raakt tijdens transport.

Stuur dan een mail naar [email protected] 
Vergeet niet het ordernummer te vermelden!

Geef duidelijk aan wat er beschadigd is en stuur een foto van het pakket en het product mee zoals je deze hebt ontvangen.

2.5 Krijg ik ook een track & trace code?

Onze artikelen worden verzonden door DHL, GLS of Transmission, afhankelijk van de leverancier. Wanneer je pakket verzonden is, ontvang je een track & trace code zodat je je pakket kunt volgen tot aan de deur.

3 Betalen
3.1 Wat zijn de mogelijkheden van betalen?
Orders kunnen op onderstaande manieren betaald worden.

  • iDEAL
  • Handmatige overboeking (Verwerking van een bankoverschrijving duurt 2-3 werkdagen)
  • PayPal
  • Giropay
  • Bancontact / Mister Cash
  • SOFORT Banking
3.2 Kan ik betalen met een acceptgirokaart?

Deze betaalmethode wordt door ons niet geboden en is daarom niet mogelijk.

3.3 Kan ik achteraf betalen?

Deze betaalmethode wordt door ons niet geboden en is daarom niet mogelijk.