Klantenservice
1 Bestellen
1.1 Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van het pakket en het land waar naar verzonden moet worden.

Onderstaand een overzicht.


NEDERLAND BEL/DUI FRA/GB/LUX
Gewicht (kg) Kosten Gewicht (kg) Kosten Gewicht (kg) Kosten
0 - 4,9 € 6,95 0 - 4,9 € 11,95 0 - 4,9 € 25,00
5 - 9,9 € 7,99 5 - 9,9 € 12,95 5 - 9,9 € 35,00
10 - 30,9 € 12,99 10 - 19,9 € 15,95 10 - 19,9 € 45,00
31 - 49,9 € 19,99 20 - 29,9 € 23,95 20 - 29,9 € 55,00
50 - 99,9 € 34,99 30 - 49,9 € 34,95 30 - 49,9 € 79,80
100 - 199,9 € 42,50 50 - 99,9 € 50,00 50 - 99,9 € 140,00
200 - 299,9 € 69,50 100 - 199,9 € 85,00 100 - 199,9 € 170,00
300 - 600 € 85,00 200 - 499,9 € 190,00 200 - 499,9 € 380,00
601 - 1200 € 135,00 500 - 1200 € 300,00 500 - 1200 € 600,00
1.2 Hoe kan ik bestellen?
Een product bestellen gaat heel eenvoudig.

  1. Zoek eerst het gewenste artikel
  2. Klik vervolgens op de knop "Klik&Bestel"
  3. Vul uw e-mail adres in en klik op "Verder winkelen" om meer producten toe te voegen of klik op de knop "Afrekenen"
  4. Zitten alle gewenste producten in de winkelwagen, klik dan op "Bestelling afronden"
  5. Vul de gevraagde gegevens in en doorloop je alle stappen
  6. Wanneer de betaalmethode bevestigd is, kan de bestelling NIET meer veranderd worden!
  7. Kies je gewenste betaalmethode, vink de vakjes aan en klik op de knop "Kopen" om de betaling af te ronden

Na ontvangst van betaling, wordt uw product direct klaar gemaakt voor verzending.
1.3 Kan mijn bestelling ook op een ander adres bezorgt worden?
Het kan natuurlijk zijn dat u het bestelde product als kado bij iemand anders wilt laten bezorgen.
Of dat u liever uw product op uw werk ontvangt.

Dat kan allemaal!

Bestel het product van uw keuze en volg de stappen.
Wanneer u uw gegevens ingevuld hebt, kunt u links onderaan de pagina aangeven dat u een ander verzendadres wilt opgeven. Vink dit aan en ga verder. In het volgende scherm geeft u dan het gewenste aflever adres op. 
1.4 Kan ik mijn geplaatste bestelling veranderen/afzeggen?
Alleen geplaatste orders waarvan de betaling niet is afgerond kunnen worden gewijzigd.

Veranderingen dienen zo snel mogelijk doorgegeven te worden aan [email protected]
Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden!
Geef duidelijk aan wat er aan de bestelling veranderd moet worden. Indien mogelijk, passen we dit aan en sturen een nieuwe orderbevestiging.

Ook het afzeggen van een bestelling is alleen mogelijk als deze nog niet is betaald.
Stuur voor afzeggen ook een mail en we zullen de order voor u annuleren.
Na annulering, ontvangt u geen betaalherinneringen meer.
Na annulering, kunnen wij niet meer zien of de order later alsnog betaald wordt.

Reeds betaalde bestellingen kunnen we alleen annuleren wanneer deze nog niet verzonden is.
De factuur wordt dan gecrediteerd en het aankoopbedrag wordt teruggestort op uw rekening.
Is uw pakket al verzonden dan kunnen we deze niet meer annuleren.
U dient het pakket dan na ontvangst aan ons te retourneren.

1.5 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Bij plaatsen van een bestelling, kunt u aangeven dat u het pakket zelf wilt ophalen in de winkel.

Zodra de betaling van de bestelling is afgerond, staat de bestelling klaar om afgehaald te worden.

Let op: Onze afhaalwinkel is niet dagelijks geopend!

Openingstijden Afhaalwinkel >>>
2 Levertijd en Bezorging
2.1 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestellingen die voor 15:00 uur geplaatst zijn, worden normaliter binnen 48 uur geleverd.

Omdat dit mede afhankelijk is van de bezorgservice, kunnen wij dit niet 100% garanderen.
2.2 Als ik niet thuis ben bij aflevering, wat dan?
Als u niet thuis bent wanneer het pakket bezorgt wordt, zal de pakketdienst nog een 2e afleverpoging doen.
Mocht er dan ook niemand aanwezig zijn, zal het pakket bij ons retour komen.

Indien u wilt dat we het pakket nogmaals verzenden, zult u opnieuw de verzendkosten moeten voldoen.
2.3 Ik heb mijn bestelling niet volledig ontvangen, wat nu?
Wanneer uw bestelling incompleet geleverd is, stuur dan een mail naar [email protected]
Vergeet niet het ordernummer te vermelden!

Geef duidelijk aan wat u mist.
Wij zullen het dan zo snel mogelijk voor u uitzoeken.

Het kan zijn dat de door u bestelde producten van verschillende leveranciers afkomstig zijn.
In dat geval worden de missende producten van uw order nageleverd.
2.4 Het geleverde product is beschadigd, wat moet ik doen?
Onze producten worden altijd in goede staat verzonden.
Helaas wil het wel eens gebeuren dat een pakket beschadigt tijdens verzending.

Stuur dan een mail naar [email protected] 
Vergeet niet het ordernummer te vermelden!

Geef duidelijk aan wat er beschadigd is en stuur een foto van het pakket en het product mee zoals je deze hebt ontvangen.
2.5 Krijg ik ook een track & trace code?
Wanneer het pakket door ons is verzonden en deze door de pakketdienst is verwerkt, ontvangt u een mail met een track & trace code. Zo kunt u uw pakket volgen tot aan de deur.
3 Betalen
3.1 Wat zijn de mogelijkheden van betalen?
Orders kunnen op onderstaande manieren betaald worden.

  • iDEAL
  • Handmatige overboeking (Verwerking van een bankoverschrijving duurt 2-3 werkdagen)
  • PayPal
  • Giropay
  • Bancontact / Mister Cash
  • SOFORT Banking
3.2 Kan ik betalen met een acceptgirokaart?
Deze methode van betalen wordt door ons niet geboden en is daarom niet mogelijk.
3.3 Kan ik achteraf betalen?
Deze methode van betalen wordt door ons (nog) niet geboden en is daarom niet mogelijk.